Aantal berichten : 87 Leeftijd : 30 Woonplaats : België Registration date : 14-05-08
Onderwerp: Hoe ben jij fan geworden ? za jun 14, 2008 9:39 pm
vertel hier je levens-verhaal over hoe jij fan bent geworden. xD
Gwenny_ Wortel
Aantal berichten : 229 Leeftijd : 30 Woonplaats : HEUSDEN ! Registration date : 13-06-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij fan geworden ? zo jun 15, 2008 12:07 am
Het begon toen ik geboren was .....
.... en teon op en dag zag ik Paramore op tv en ik vond het Vet toen ging ik opzoek werk doen en limewire nog maar is gebruiken XD
Green Moderator
Aantal berichten : 76 Leeftijd : 30 Registration date : 13-06-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij fan geworden ? wo jun 18, 2008 6:49 pm
Ben fan sindss .. Misery business zeker ?
Jha XD
Ik kende ze al langer ma had toen nooit de moeite gedaan om er verder naar te zoeken, ik was gewoon veel te lui XD
En nu ik fan ben, ben ik OVERHAPPY ! Met wat meer wortel in je leven word alles beter !
Elke
Aantal berichten : 7 Registration date : 30-06-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij fan geworden ? ma jun 30, 2008 5:30 pm
Ik was een beetje aan het neuzen op MySpace & daar zag 'k iemand mt coole klere aan Toen bnk verder blyve neuzen & kwam k erachter dat dat meisj in n band zingt...Toen bnk op de MySpace vn Paramore terecht gekomen & Sindsdien bnk fan ^^
Iris
Aantal berichten : 2 Registration date : 06-09-08
Onderwerp: Re: Hoe ben jij fan geworden ? zo sep 14, 2008 7:02 pm
Via zo'n site dat als je je muzieksmaak in moet vullen en dat er dan allemaal muziek van dezelfde soort uitkomt -dood-
Ik was bored to death, kwam op die site, vulde (volgens mij) Jimmy Eat World in, en kreeg een lijst waar onder andere Paramore in stond. Om te kijken of het klopte ging ik die lijst beluisteren, hoorde van Paramore Emergency, en was verkocht. x'D